Saturday 8 December 2018

Berniaga Modul Murah RM47

Pilihan hati Usahawan Zaman Kini.






Berniaga bersama kami Usahawan Korset Premium Beautiful.

Kenapa kami fokus dan pilih sebagai Usahawan Korset?

1) PRODUK YANG TINGGI PERMINTAAN.

Sudah 20 tahun Korset Premium Beautiful berada di pasaran Malaysia! Korset ini bukan seperti korset biasa nun di luar sana. Tapi korset yang direka khas 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan!

Sudah ribuan set korset Premium Beautiful ini dijual di pasaran. Malah buat Jutaan Sales dengan Premium Beautiful. Pasaran sangat meluas sehingga menebusi pasaran antarabangsa. Harga premium sudah tentu layanan dan service premium diberikan. Kami ada caranya!

2) BAHAN PROMOSI DIBERIKAN.

Tak perlu risau tentang testimoni. Real testimoni Real People. Pilih saja testimoni yang berminat di hati anda. Kami usahawan merealisasikan Projek Berjasa Sambil Merasa akan bantu dari segi cara nak promote di Facebook, Instagram dan Blog!  Bagaimana caranya akan diajar A to Z!

3) PRODUK YANG BERKUALITI.

Bukan produk kilang OEM. Produk yang kita nak jual nanti, mempunyai kajiannya dan juga diperakui oleh badan antarabangsa. Kalau tak, tak adalah bertahan sehingga 20 tahun di pasaran! Korset Premium Beautiful adalah korset yang satu - satunya mempunyai Far Infrared Ray (FIR) yang bagus untuk kesihatan tubuh badan kita!

Material fabrik nya pula mematuhi ISO standard yang ditetapkan untuk mejaga kualiti produk ini. Dan paling terbaik adalah, Premium Beautiful satu - satunya korset yang mempunyai WARRANTY SEUMUR HIDUP untuk repair!

4) HARGA TERKAWAL.

Siapa main harga, syarikat akan terminate (blacklist) serta merta. Sebab kita sangat pentingkan kualiti. Jadi tak perlu risau, kalau ada orang lain jual harga lagi murah.

5) ADA MENTOR & KELAS

Nanti korang akan dimasukkan dalam satu group Master Your Network. Dalam ni ada usahawan aktif yang HEBAT2 dan berjasa sambil merasa sejak 16 tahun lagi serta masing - masing berkongsi tips dan teknik secara PERCUMA SAHAJA!

Selain dari kelas online, kami ada juga kelas face to face. Ya lah depan2 pun pagi best kan. Boleh lah kita belajar sambil berukhwah dan membina silaturahim sesama kita ya tak?

6) MODAL ADALAH FLEKSIBEL.

Ya modal adalah fleksibel. Dan kami memang cadangkan pada anda semua untuk mendengar business proposal yang bakal dikongsikan kepada anda semua. Dengar dulu sebelum join kami. Sebab kami juga memerlukan usahawan yang betul - betul berkualiti!

7) PELUANG UNTUK PAKAI KORSET PREMIUM BEAUTIFUL PERCUMA!
Haa mesti terkejutkan? Pakai korset ini PERCUMA? Kami ada caranya. Dan anda sendiri pasti puas hati dengan korset ini. Bukan itu sahaja, anda juga berpeluang untuk mendapat hasil komisyen yang lumayan sehingga RM 6000  dan juga untung runcit dalam RM 5000!

Banyaknya… ya sebab kami sebagai No1 Certified Premium Beautiful Expert memang nak bantu individu seperti korang untuk mula belajar berniaga. Memang dah terbukti ramai usahawan wanita berjaya dalam online business. Kalau orang lain boleh, insyaallah kita PASTI LEBIH BOLEH!

8) PELUANG UNTUK MELANCONG KE LUAR NEGARA 2 KALI SETAHUN!
Ini paling mengujakan! Usahawan Premium Beautiful berpeluang untuk melancong ke luar negara secara PERCUMA! Yang pasti percutian yang disediakan adalah bertaraf LIMA BINTANG!


Notakaki: Nak berniaga secara serious sahaja digalakan untuk whatsapp. Jadi, jika anda rasa berbaloi untuk cuba di samping dapat sistem, modul, mentor & support. Baru whatsapp saya yer. Saya hanya mahu orang yg serius sahaja!

Jika rasa pelaburan itu mahal, sila jangan whatsapp. Kesian orang yang serius terpaksa tunggu lama.

Wasap.my/60133066945

FB Personal : Liyana Anuar
Ig: @liyana_anuar1986




No comments:

Post a Comment