Min Cha

Monday, 9 April 2018

Marine Essence Beauty Bar (Sabun Ketiak)




Sabun Ketiak Datang Lagi !!!!!!

Nama timangan Sabun Marine Essence Beauty Bar ni Sabun Hijau.tapi lebih femes dipanggil Sabun Ketiak.sebab Sabun ME ni memang pro kalau bab nak cerahkan celah2 atau bahagian2 yang tersorok macam celah ketiak, celah paha, siku dan lutut.

Nak2 lagi Sabun Ketiak nie takde chemical..Organik je ramuannya.Satu family boleh guna.Baby pon boleh guna sebab sesuai untuk semua peringkat usia.

Kalau yang ada masalah badan / ketiak kepam.sila guna Sabun Ketiak ni.Jangan nak bebankan orang sekeliling dengan bauan "organik" awak.
Serius wangiii tau. Yana sendiri guna memang best gila sabun  ni.







Badan asyik gatal-gatal je.
Dah tak tahu nak ikhtiar guna apa.
Kekadang malu tau sebab orang lain asyik tengok je kiter duk menggaru


Zaman sekarang ni, debu kuman merata-rata.
Sebab tu la badan senang sangat kena gatal-gatal macam ni.

Tapi boleh guna #sabunHijauMarineEssence ni.
Yana dah guna & memang puas hati tau.

Fungsi Marine Essence Beauty Bar 
 Menghilangkan jerawat muka dan belakang badan 
 Menghaluskan dan melembapkan kulit
 Menghilangkan daki di celah lipatan kulit -celah peha, tengkuk, lipatan lutut, lipatan siku
 Menghilangkan eczema serta ruam lampin untuk kanak-kanak
 Menghilangkan kulit kering
 Menanggalkan sel kulit mati 
 Mengurangkan stretchmark / selulit
 Merawat penyakit kulit seperti psoriasis, kurap
 Menghilangkan ketuat secara beransur-ansur
 Mengurangkan kulit kaki merekah dan bersisik
 Merawat kulit gatal dan menghilangkan air bisa 
 Menghilangkan ketiak hitam 

Keistimewaan lain:
 Sabun anti bakteria
 Berbau wangi @ aromaterapi
 Diperbuat dari bahan-bahan asli /natural 
 Asas utama adalah garam buluh yang bermutu tinggi




















Nak Cuba Sabun Ketiak ni boleh terus wassap
 Yana 0133066945

FB : Liyana Anuar
IG: liyanaanuar_1986




No comments:

Post a Comment