Min Cha

Monday, 20 November 2017

Testimoni Premium Beautiful, Min Kaffe Dan Shake Me


Kehilangan yang paling membahagiakan adalah 
KEHILANGAN BERAT BADAN.

Betul kan.


Bukan senang nak senang. Bila berat badan turun, makin senang nak bergerak dan beribadat. 

Jalan pun laju je.


Untuk uol yang dah 7 Tahun tanam azam nak kurus tapi belum berhasil lagi, boleh jadikan mentor yana ni sebagai inspirasi.

7 bulan Tanpa Diet Extreme beliau terpaksa terima hakikat kehilangan 36Kilo berat badan. Ikut purata, drop 5 kilo dalam sebulan. Wowww sangat!

Apa yang beliau usahakan?

Senang sangat. Sesuai untuk kita mama mummy gojes yang tak sempat nak masuk gym bina badan sado dan tak sempat nak bersenam selalu.

1. Minum Kopi Kurus "Min Kaffe"
2. Amalkan Minuman Soya "Shake Me"
3. Dan semestinya Pakai Korset Kurus 
"Premium Beautiful"

Ada 4 bulan lagi untuk dapatkan hasil yang sama macam ni. Biar Azam Baru kita tahun depan tak di Renew lagi. 4bulan darab 5kilo dah 20kilo 


Boleh Terus Wassap / Sms 
Yana 0133066945
Yana akan bantu anda..

Jangan Malu-Malu tau :-)

No comments:

Post a Comment