Tuesday 18 April 2017

Free Personal Touch Coaching And Mentoring



Keluarga Besar Kami 


Ini la Barisan Usahawan Top Leader Cirle. Wanita-Wanita Hebat yang mempunyai latar belakang yang sangat berbeza-beza ada yang suri rumah tangga cikgu jurutera, akauntan, dan lain-lain. Mereka adalah sumber inspirasi yana untuk menjadi usahawan dan wanita yang bekerjaya. 


Top Leader Circle mempunyai mentor-mentor yang sangat hebat. Mereka tidak akan meninggalkan rakan kongsi mereka malah mereka akan didik kami sehingga berjaya seperti CDM CDM ( Crown Diamond Manager) di TLC. 


Yana rasa sangat bertuah berada dalam keluarga TLC ni. Yana tak pernah ada ilmu dalam dunia perniagaan tapi yana cuba untuk menyelami dunia perniagaan sebab ingin rasa BEBAS DARI MASALAH  KEWANGAN. Yana Akan Belajar dan terus belajar sehingga yana akan berjaya seperti Mentor-Mentor Hebat yana. 


Di Dalam TLC Mentor la Ibu, Cikgu, Kakak yang akan sentiasa berada dengan kita walau dalam apa jua kedaaan. Tanya la banyak mana soalan pun mentor akan ajar sehingga kita faham. Mentor akan pimpin tangan kita bersama sehingga kita berjaya seperti mereka... WE WORK IN TEAM.

















CDM Salleha Roslan & DSM Noharyani 


 Dulu mereka biasa biasa tapi sekarang dah jadi 'LUAR BIASA' dugaan demi dugaan ditempuh dengan hati yang SABAR. Berjuang dan terus berjuang tanpa kenal erti 'PUTUS ASA' demi ingin mengubah kehidupan keluarga tercinta. 

Kunci ingin berjaya adalah SABAR. 
Terus jalan ke depan dan jangan sesekali toleh ke belakang.



With My Mentor CDM Salleha Roslan & DSM Kak Yani at Diamond Night. Doakan yana supaya mcm Mentor-Mentor yana Amin.












With DSM Kak Yani. Dia la yang bertanggungjawab mendidik, memberi ilmu, mengajar yana dari 0 sampai sekarang. Dia la kakak yana dalam bisnes ni. Dia selalu pimpin tangan yana kejutkan yana ketika enak dibuai mimpi melayan kerenah yana yg banyak sangat tanya ni. Terima Kasih Kak Yani. In Shaa ALLAH yana akan usaha supaya yana berjaya mcm akak. Yana percaya semua manusia ade impian tersendiri. Jom la sama-sama kita kejar impian kita..
 bak kata mentor

"MULAKAN TANPA NANTI"
"LAKUKAN TANPA HENTI"
"BUAT SAMPAI JADI"
"CONFIRM PUAS HATI"







Alhamdulillah urusan dipermudahkan ari ni. Terima Kasih Mentor Yanie & CDM Salleha sanggup turun bantu yana.



Bila the power of NAK, in shaa ALLAH tiada yang mustahil untuk berjaya. Uoollssss pun boleh sangat sama-sama berjaya janji buang dulu sikap "biawak" dalam diri.



Alhamdulillah Set #PremiumBeautiful ready bau kedai lagi tau. Untung siapa punya la agaknya ni. Uuuoollsss yang Nak Kurus, Nak Hamil, Nak Kawin, Nak Bersalin, Nak Sihat, SlipDisc, Cyst, Peranakan Jatuh, Fibroid, Lump, Breast Cancer boleh dapatkan set uuoolsss dari Yana ye...



FREE FITTING JE UOOLLSSSS SIAP ADA FREE GIFT LG...

Boleh Whatsapp yana ye 0133066945 yana sedia membantu uollsss.








Gambar yang last tu lepas punch stok Premium Beautiful dekat Cheras tu yang muka macam happy. Thank's a lot dekat my mentor DSM Yani tolong yana tentukan saiz yang perlu yana ambil. Seronok ade mentor yang sporting macam ni... :-) 



JUN 2017 at Dorset Putrajaya


Alhamdulillah masa rehat tadi (hari jumaat) orang lain sibuk outing g shopping baju raya yana luangkan masa berharga untuk serap ilmu dan aura dari CDM Salleha iaitu TLC Master Trainer yg hebat ni teruja sangat. Terima Kasih pada kakak yana sebab perkenalkan yana dengan shom. Terima Kasih DSM kak yani atas tunjuk ajar tak pernah jemu.

Betul sangat dah platform dalam bisnes ni hari ni hari  bonus 4 angka sama dengan kerja hakiki yana. Allahu terharu sangat-sangat. Kali ni set new goal new target bulan ni In Shaa Allah yana boleh buat. Doakan yana ye kawan-kawan.









haaaa selesai coaching form CDM Salleha time  go back to office. Sekejap je rasenya dpt jmpe CDM yana ni rasa tak cukup lagi ilmu dari die tapi masa mencemburui kami.



ok nak sambung cite lagi ni lepas abis coaching dengan mentor yan. kak sal ade bagi 1 beg tau balik rumah yana tengok ade sebuah buku dalam beg tu yana pun buka la buku terkedu kejap. Ya Allah terharu nye yana kak sal siap tulis kata semangat untuk yana Ya Allah rasa macam nak nangis je tak pernah dapat mentor macam ni Allahu. Yana akan guna buku tu sebagai pembakar semangat yana. terima kasih kak sal yana hargai pemberian ni. 






THANKS A LOT CDM SALLEHA







11 Jun 2017 @t Ipoh









Manfaat kan cuti bersama mentor yana sampai rumah kita cari mentor hihi. Tq kak yani dan abang hafieez (swet couple) banyak bagi tunjuk ajar dari tak tau sekarang yana dah tau macam mana nak buat. seronok tau biz ade mentor nii semua mentor ajar. Tq kak yaniii.










No comments:

Post a Comment